۱۳۹۰ اسفند ۲۵, پنجشنبه

نوروز نود من اینگونه بود ...

همیشه بوی نوروز و جشن و شادی اول سال را دوست داشتم با همه ی خستگی های خانه تکانی قبل از نوروز و مهمانی های نه چندان دلچسب و اجباری پس از نوروز ...
و اما نوروز 1390 برای من خاطرات تلخ و وحشتباری را به همراه داشت که می دانم هرگز نمی توانم فراموششان کنم ...
عکسی که اینجاست مربوط به تصادف جاده ای در نوروز 1390 است با هفت نفر کشته ... وقتی به عکس نگاه می کنم بوی خون و لنت ترمز و ناله و همه ی اون صحنه ها برایم زنده می شود ... عکسی که وقتی می گرفتم چشمهای خیس از اشکم نمی گذاشت چارچوب را تنظیم کنم ...




امیدوارم سال جدید تندرستی و شادی به همراه داشته باشد ...   


۴ نظر:

  1. منم امیدوارم سال جدید برای همه سلامتی ، لذت و شور به همراه داشته باشه
    سال نوی تو هم پیشاپیش مبارک ..

    پاسخحذف
  2. ..این تصادف جلوی پنجره شما اتفاق افتاد؟! :دی

    یوسف

    پاسخحذف
  3. نه يوسف جان
    چهل كيلومتر بالاتر از پاسگاه بود،لاشه ماشين رو براى ترس و عبرت بقيه گذاشتند جلو پاسگاه اما من سر صحنه رسيدم.

    پاسخحذف
  4. وای چه بد. منم از این صحنه ها دیدم. امیدوارم مردم امسال بیشتر رعایت کنن....
    سال نو رو هم پیشاپیش تبریک می گم.
    امیدوارم سال خوبی باشه واسه همه.
    موفق باشی

    پاسخحذف